Zwroty
Każdy klient w Cocomoyo ma aż 14 dni (od dnia otrzymania) na zwrot towaru bez podania przyczyny! Jest to super proste. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz w paczce (jeżeli nie możesz go znaleźć, wydrukuj go stąd: kliknij). Dołącz do formularza otrzymany w paczce paragon. Nie otrzymałeś w paczce paragonu? W sytuacjach wyjątkowych możesz dołączyć paragon otrzymany od nas w wiadomości mailowej. Następnie paczkę wraz z: nieużywanym towarem, formularzem zwrotu oraz paragonem dokładnie zabezpiecz! Ta prosta czynność, pozwoli dotrzeć paczce w całości do naszego butiku. Wyślij paczkę na adres podany w formularzu oraz na obrazku poniżej i…. oczekuj na powiadomienia w wiadomościach e-mail, będziesz wiedział o każdym kroku dalszego działania.
Pamiętaj. Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem. Towar który zwracasz musi być nowy wraz z oryginalnymi metkami, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Koszt odesłania towaru ponosi klient. Zwroty realizujemy jak najszybciej możemy, lecz w sytuacjach wyjątkowych trwa to do 14 dni.
ADRES DO ZWROTÓW: COCOMOYO, LOTNICZA 23A/12 PIŁA 64-920
Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie pod adresem mailowym: cocomoyo.pl@gmail.com





Reklamacje
Zdarzyła się przykra sytuacja i musisz reklamować nasz towar? Pomożemy Ci przejść ten proces jak najwygodniej dla Ciebie. Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji postępuj według tej instrukcji. Zacznij od wypełnienia formularza zwrotu (jeżeli nie możesz go znaleźć, wydrukuj go stąd: kliknij). Wypełnij konieczne pola, a w miejscu “przyczyna zwrotu” opisz problem z naszym produktem. Umieść reklamowany towar w zabezpieczonej przez Ciebie paczce i wyślij nam go wraz z formularzem oraz paragonem, który otrzymałeś wraz z zamówieniem (jeżeli z różnych przyczyn go nie posiadasz, w ewentualnych sytuacjach możliwe jest wydrukowanie paragonu z wiadomości mailowej). Gdy tylko paczka dojedzie do nas zajmiemy się ekspresowo Twoją reklamacją.
Pamiętaj. Pierwszorzędną metodą rozwiązywania reklamacji jest naprawa uszkodzeń lub wymiana towaru na nowy. Jeżeli te warianty rozwiązywania zaakceptowanych reklamacji będą nie możliwe – zwrócimy Ci pieniądze. Nie odbierzemy od Ciebie przesyłki pobraniowej, musimy mieć chwilę na sprawdzenie towaru i podjęcie odpowiednich działań. Nie zapomnij o zabezpieczeniu przesyłki. Jeżeli zdecydujemy, iż zostanie zwrócona Ci kwota transakcji – zrealizujemy ją przelewem bankowym.




Otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem
Przepraszamy Cię z całego serca za zaistniałą sytuację. Staramy się pakować paczki ekspresowo, solidnie, bardzo estetycznie, a co najważniejsze – zgodnie z Twoim zamówieniem. Jednakże pamiętaj, że w Cocomoyo pracują ludzie – zdarza nam się pomyłka. Nie złość się na nas, odezwij się od razu na cocomoyo.pl@gmail.com, a postaramy się w jeszcze szybszym tempie rozwiązać Twój problem.