- Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Staramy się, aby każda paczka została wysyłana w ciągu 24h. Maksymalny czas realizacji to 3 dni robocze od jego złożenia. - Czy mogę połączyć zamówienia?
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne, ale masz możliwość połączenia swoich zamówień. Skieruj odpowiednią wiadomość do nas na kontakt@cocomoyo.pl a my, jeśli poprzednie zamówienie nie zostało wysłane, połączymy je w jedno. - Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienie anulowane są automatycznie przez nasz system. W przypadku błędu płatność, zamówienie zostaje wstrzymane, jeśli nie uzyskamy w ciągu 15 minut informacji, że płatność dostała dokonana np. przelewem, zostanie całkowicie anulowane. - Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzona paczkę?
Jeżeli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz paczkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również poinformować kuriera, ze chcesz w jego obecności sprawdzić paczkę i ją przyjąć. Jeśli produkt jest uszkodzony, koniecznie spisz z nim protokół szkody i odeślij na nasz adres mailowy kontakt@cocomoyo.pl - Nie udało mi się opłacić zamówienia, co zrobić w takiej sytuacji?
Skontaktuj się jak najszybciej z nami. Napisz meila z informacją, ze chcesz opłacić zamówienie w przeciwnym razie w ciągu 10 minut zostanie anulowane. - Czy kurier może doręczyć paczkę w sobotę?
Firmy kurierskie dla wielu rejonów nie obsługują dostawy w sobotę. Jeżeli zależy Ci na otrzymaniu paczki w weekend – wybierz paczkomat. - Czy paczkomat Inpost – na sobotę daje mi 100% pewności?
Tak, każda paczka zamówienia do 13 w piątek, dotrze do paczkomatu w sobotę. - Co zrobić żeby dokonać zwrotu?
Wszystkie informacje dotyczące zwrotów znajdziecie w zakładce Zwroty i reklamacje - Czy mogę dokonać wymiany?
W naszym sklepie stawiamy na Twoje zadowolenie! Możesz dokonać wymiary, poinformuje nas o tym na kontakt@cocomoyo.pl a my przekażemy Ci dalsze instrukcje. - Czy za środki z zwrotu poprzedniego zamówienia mogę opłacić nowe?
Dajemy Ci możliwość wyboru, jeśli zamiast dokonywania zwrotu i oczekiwania na środki chcesz zakupić jakiś inny produkt, poinformuj nas o tym meilowo, pomożemy sfinalizować Ci taki zakup. Otrzymasz bon, który będzie równoważny kwocie zwrotu. - Kto ponowi koszty zwrotu?
Koszt zwrotu ponosi kupujący. - Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni. - Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?
Zwrotu należy domknąć w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki. - Jak złożyć reklamację?
Wszystkie informacje dotyczące reklamacji znajdziecie w zakładce Zwroty i reklamacje - W jakim terminie rozpatrywana jest reklamacja?
Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w 14 dni, wypełniając w pełni formularz reklamacji pomagasz nam rozwiązać Twój problem szybciej. - Co zrobić jeśli minęło 14 dni, a nie otrzymałam/otrzymałem zwrotu środków?
Przepraszamy Cię za kłopot. Być może brakuje nam istotnych danych, których zapomniałeś nam podać. Odezwij się do nas na kontakt@cocomoyo.pl, a w ekspresowym czasie pomożemy rozwiązać problem.