Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Staramy się, aby każda paczka została wysyłana w ciągu 24h. Maksymalny czas realizacji to 3 dni robocze od jego złożenia.

Czy kurier może doręczyć paczkę w sobotę?

Firmy kurierskie dla wielu rejonów nie obsługują dostawy w sobotę. Jeżeli zależy Ci na otrzymaniu paczki w weekend – wybierz paczkomat.

Czy usługa “InPost na sobotę” jest pewna?

Tak, każda paczka zamówienia do 13.00 w piątek, dotrze do paczkomatu w sobotę.


Zamówienie

Czy mogę połączyć zamówienia?

Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne, ale masz możliwość połączenia swoich zamówień. Skieruj odpowiednią wiadomość do nas na kontakt@cocomoyo.pl a my, jeśli poprzednie zamówienie nie zostało wysłane, połączymy je w jedno.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie anulowane są automatycznie przez nasz system. W przypadku błędu płatność, zamówienie zostaje wstrzymane, jeśli nie uzyskamy w ciągu 15 minut informacji, że płatność dostała dokonana np. przelewem, zostanie całkowicie anulowane.

Nie udało mi się opłacić zamówienia, co zrobić w takiej sytuacji?

Skontaktuj się jak najszybciej z nami. Napisz meila z informacją, ze chcesz opłacić zamówienie w przeciwnym razie w ciągu 10 minut zostanie anulowane.


Zwroty i reklamacje

Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzona paczkę?

Jeżeli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz paczkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również poinformować kuriera, ze chcesz w jego obecności sprawdzić paczkę i ją przyjąć. Jeśli produkt jest uszkodzony, koniecznie spisz z nim protokół szkody i odeślij na nasz adres mailowy kontakt@cocomoyo.pl

Co zrobić żeby dokonać zwrotu?

Wszystkie informacje dotyczące zwrotów znajdziecie w zakładce Zwroty i reklamacje.

Jak złożyć reklamację?

Wszystkie informacje dotyczące reklamacji znajdziecie w zakładce Zwroty i reklamacje.

Czy mogę dokonać wymiany?

W naszym sklepie stawiamy na Twoje zadowolenie! Możesz dokonać wymiary, poinformuje nas o tym na kontakt@cocomoyo.pl a my przekażemy Ci dalsze instrukcje.

Czy za środki z zwrotu poprzedniego zamówienia mogę opłacić nowe?

Dajemy Ci możliwość wyboru, jeśli zamiast dokonywania zwrotu i oczekiwania na środki chcesz zakupić jakiś inny produkt, poinformuj nas o tym meilowo, pomożemy sfinalizować Ci taki zakup. Otrzymasz bon, który będzie równoważny kwocie zwrotu.

Kto ponowi koszty zwrotu?

Koszt zwrotu ponosi kupujący.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni.

Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?

Zwrotu należy domknąć w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.

W jakim terminie rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w 14 dni, wypełniając w pełni formularz reklamacji pomagasz nam rozwiązać Twój problem szybciej.

Co zrobić jeśli minęło 14 dni, a nie otrzymałam/otrzymałem zwrotu środków?

Przepraszamy Cię za kłopot. Być może brakuje nam istotnych danych, których zapomniałeś nam podać. Odezwij się do nas na kontakt@cocomoyo.pl, a w ekspresowym czasie pomożemy rozwiązać problem.